Сервіс - це вирішення проблеми клієнта до її появи.
Наш сервісний центр надає повний спектр послуг для насосів Калпеда, автоматики та насосних станцій.
Іншими словами, завдання сервісу полягає у проведенні комплексу організаційних та технічних заходів, спрямованих на попередження відмови обладнання, тим самим мінімізувавши витрати клієнта в процесі експлуатації.
На всіх етапах життя обладнання, від виробництва до переробки, важливим є кваліфікований супровід, що виключає критичні помилки, які можуть значно скоротити термін експлуатації або збільшити витрати на утримання обладнання. Зупинимося докладніше тих етапах, які вимагають сервісного супроводу.
Зазвичай підбір обладнання відбувається на етапі проектування. Тому важлива участь чи консультація кваліфікованого фахівця, щоб врахувати особливості обладнання та умов його експлуатації, які можуть вимагати внесення коригувань у процесі добору.
Від якості та правильності монтажу безпосередньо залежать подальші умови експлуатації обладнання. Зазвичай його виконують працівники низької кваліфікації, загальнобудівельних спеціальностей, які не знають особливостей монтажу, що призводить до помилок і, згодом, повторного виконання частини робіт, що потребує додаткових витрат. Участь у процесі монтажу спеціаліста сервісу (шефмонтаж) допоможе виключити помилки до появи шляхом внесення поправок, надання консультацій на підставі вивчення проекту та умов монтажу.
Напевно, найважливіший етап – це введення в експлуатацію чи пусконалагодження. Він спрямований на контроль відповідності реальних умов та робочих характеристик – технічним характеристикам. Від якості виконання комплексу робіт значно залежить термін експлуатації устаткування. До нього входить: контроль правильності підключення, вимірювання активних та пасивних параметрів обладнання у різних режимах роботи, налаштування системи управління та захисту.
Переважна частина випадків виходу з ладу обладнання в період гарантійного терміну припадає на поломки, пов'язані з порушенням умов експлуатації, спричинені неправильно налаштованою відсутністю системи захисту, неправильним підбором обладнання, порушеннями або неякісно виконаними роботами під час монтажу.
Будь-яке обладнання потребує періодичного контролю та обслуговування. Не виняток та насосне обладнання. Періодичний контроль, коригування та налаштування параметрів, при необхідності – чищення та заміна деталей, що швидко зношуються, шляхом проведення сервісного обслуговування забезпечить своєчасне виявлення відхилень та їх усунення без проведення дорогого капітального ремонту.
Зрештою – підтримка працездатності обладнання за мінімальних витрат протягом тривалого терміну.
Як правило, ремонт потребує обладнання, яке з яких-небудь причин повністю втратило працездатність або працює незадовільно. Проведення ремонту є досить дорогою процедурою, вартість якої може досягати 70% від вартості нового обладнання. Крім того, це ще й тривалий процес, що вимагає ретельної діагностики, точного складання, випробування та контролю параметрів.
Проте після капітального ремонту практично повністю відновлюється працездатність устаткування. А також даються рекомендації щодо виключення подібних поломок у майбутньому.